המסע השנתי של 'חנוך לנער' לבית חיינו יצא לדרך

המסע השנתי של ישיבת חנוך לנער בצפת לחצרות קודשנו יצא לדרך. כמדי שנה קבוצת תמימים מכל השיעורים, נציגי הישיבה נסעו יחד לשהות ב770 לקראת חג השבועות

המסע השנתי של ישיבת חנוך לנער בצפת לחצרות קודשנו יצא לדרך. כמדי שנה קבוצת תמימים מכל השיעורים, נציגי הישיבה נסעו יחד לשהות ב770 לקראת חג השבועות.

התמימים עמלו במשך שבועות שלמים קודם הנסיעה על הכנה מתאימה לקראת המסע. התמימים למדו ונבחנו על שיחת בית רבינו שבבל ועל עוד שיחות ומכתבים אודות מעלת בית רבינו. הקפידו במשך תקופה ארוכה על שמירת הסדרים והשתתפו בסדרת התוועדויות.

התמימים מלווים על ידי משפיעי הישיבה הרב אליעזר אשכנזי והרב מענדי מויאל והשלוחים היקרים בישיבה התמימים מענדל מרנץ, יוסף יצחק בן זכריה, זכריה אפל ולוי צנעני.

יצויין שכל היציאה עצמה משטח הישיבה אל שדה התעופה לוותה בהתרגשות ובשטורעם גדול וברוב שירה וזמרה וריקודים סוערים יחד עם כל תלמידי הישיבה.

אהבתם? שתפו!

הנה הנה משיח בא

מסע מלא עוצמה

בהתאם לדרך שהתווה הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, אנו מלווים את תלמידי חנוך לנער במסע מלא עוצמה וללא פשרות. כאן לא מתפשרים לא באורח החיים החסידי ולא ברמה המקצועית, מתוך אמונה אמיתית ביכלתו של כל אחד להיות מצוין!

שאלה? כתבו לנו!

משפחת חנוך לנער מתאחדת עם כתיבת ספר תורה

לזכות תלמידי ובוגרי הישיבה ומשפחותיהם.

ולזכר נשמת הנופלים בוגרי הישיבה הי"ד