בכירי הנהלת המחוז החרדי במשרד החינוך בביקור בישיבת חנוך לנער

ביקור עבודה רב רושם של הנהלת המחוז החרדי במשרד החינוך התקיימה בראשית השבוע החולף בישיבת חנוך לנער בצפת. את הביקור הובילו יושב ראש מוסדות חנוך לנער הרב אליעזר וילשאנסקי לצד מנהל הלימודים הרב שלום לבקיבקר וסגנו הרב אליהו קירינברג.

מטעם משרד החינוך השתתפו בו מר שי קלדרון מנהל המחוז, הגברת מירי גמליאל ממלאת מקום מפקחת המחוז. הרב אליעזר בלוך מפקח כולל למוסדות העל יסודיים, ר" שניאור רוכברגר ממונה חינוך חברתי חרדי, ר' בני גמליאל מפקח שח”ר, ומר חיים הלפרין ממונה רשויות ורשתות במחוז החרדי במשרד החינוך.

את הפמלייה המכובדת ליוו בכירי עיריית צפת ובראשם ראש העירייה ר' יוסי קקון, הרב שניאור ליפסקר סגן ראש העיר, מחזיק תיק חינוך בעירייה ומנכ"ל מוסדות חנוך לנער,
הרב נחמן גלבך מנהל אגף חינוך חרדי ומר מוטי כהן מנהל מחלקת החינוך.

במהלך הביקור שנמשך זמן רב עמדו המכובדים על המהפכה והבשורה החינוכית של 'חנוך לנער'. הנוכחים הביעו את התפעלותם מהעבודה וההשקעה החינוכית ההיברידית של ההנהלה והצוות והציעו להעתיק מודלים שונים של התערבויות חינוכיות למוסדות אחרים.

אהבתם? שתפו!

הנה הנה משיח בא

מסע מלא עוצמה

בהתאם לדרך שהתווה הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, אנו מלווים את תלמידי חנוך לנער במסע מלא עוצמה וללא פשרות. כאן לא מתפשרים לא באורח החיים החסידי ולא ברמה המקצועית, מתוך אמונה אמיתית ביכלתו של כל אחד להיות מצוין!

שאלה? כתבו לנו!

משפחת חנוך לנער מתאחדת עם כתיבת ספר תורה

לזכות תלמידי ובוגרי הישיבה ומשפחותיהם.

ולזכר נשמת הנופלים בוגרי הישיבה הי"ד