ל"ג בעומר נון סטופ בחנוך לנער בצפת

פעילות ל"ג בעומר נון סטופ בחנוך לנער בצפת

תלמידי התמימים בחנוך לנער פעלו עשרים וארבע שעות כמעט בלי הפסקה סביב ל"ג בעומר והפיצו את אור פנימיות התורה בקרב אלפי יהודים ותינוקות של בית רבן.

ראשית, מיד במוצאי שבת יצאה הישיבה בהובלת צוות הפנימיה ליער לביא שם ישבו מרותקים להרצאתו של ר' אברהם סיני, גר צדק ופעיל חיזבאללה לשעבר שעבד עבור המוסד. סיני גולל בפני התמימים באריכות על ימיו בארץ מולדתו – לבנון, על בני משפחתו ועל המבצעים המפעימים בהם נטל חלק וכך הציל חיים של חיילים רבים.

את דבריו תיבל באמירות נוטפות אמונה בייחוד נוכח מצב המלחמה בו נתון עם ישראל בין היתר על גבול הצפון. לאחר הרצאתו ישבו התמימים להתוועדויות מרתקות עם אנשי הצוות ולבסוף כנהוג התקיימה הדלקה מרכזית וריקודי שמחה אל תוך הלילה.

בחלוף הלילה הקיצו התמימים בשעה מוקדמת ולאחר תפילת שחרית יצאו תלמידי שיעור א' ומתיבתא לתהלוכות בשכונות צפת. תלמידי שיעור ג' יצאו להוביל את התהלוכה במושבה מגדל ותלמידי שיעור ב' הדרימו עם צוות השלוחים ליישובי דרום הארץ שם הקימו והפעילו תהלוכות בישובים רבים.

 

אהבתם? שתפו!

הנה הנה משיח בא

מסע מלא עוצמה

בהתאם לדרך שהתווה הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, אנו מלווים את תלמידי חנוך לנער במסע מלא עוצמה וללא פשרות. כאן לא מתפשרים לא באורח החיים החסידי ולא ברמה המקצועית, מתוך אמונה אמיתית ביכלתו של כל אחד להיות מצוין!

שאלה? כתבו לנו!

משפחת חנוך לנער מתאחדת עם כתיבת ספר תורה

לזכות תלמידי ובוגרי הישיבה ומשפחותיהם.

ולזכר נשמת הנופלים בוגרי הישיבה הי"ד