מוסדות חנוך לנער: שש מאות בוגרים בכינוס בוגרים עוצמתי

מוסדות חנוך לנער: שש מאות בוגרים בכינוס בוגרים עוצמתי

שש מאות בוגרי מוסדות 'חנוך לנער' – ישיבת חנוך לנער לצעירים והמכון הטכנולוגי נפגשו בסוף שבוע שעבר למפגש ומפגן אחדות שציין עשרים שנה של עשייה חינוכית בסימן 'חוזרים הביתה'. המפגש התקיים במרכז הקונגרסים "וואהל סנטר" ברמת גן וכלל תוכנית עשירה ומגוונת בליווי חוויה רב חושית ובר עשיר לאורך כל המפגש.

רגעים מרגשים ומפגשים מעוררים ניצפו בין הבוגרים שיש מבניהם שלא נפגשו זמן רב והתרפקו יחד על חוויות העבר בזמן חבשו את ספסלי הישיבה. הערב כולו יהיה מסע מרגש אל ההיסטוריה של 'חנוך לנער' מהקמתה ועד עצם הים הזה.

במסגרת החלק הראשון של האירוע כתבו הבוגרים מאות אותיות בספר תורה מיוחד שנכתב לזכרם ועילוי נשמתם של שלושה חיילי צה"ל, בוגרי מוסדות חנוך לנער שנפלו על קידוש השם במהלך הלחימה ברצועת עזה – הקדושים התמימים בנימין לב, אביתר אוחיון ויששכר נתן הי"ד.

את החלק הרשמי של האירוע ליוו אמני השירה והנגינה ר' גולן אזולאי ור' ברק גרוסברג במופע ניגונים מרגש תחת הכותרת "בסערה השמימה". במהלך הערב עצמו התקיימו הגרלות על שטרות דולר ומטבעות שהתקבלו מיד קודשו של הרבי מלך המשיח. את המשא המרכזי נשא רבה של בני ברק הרב יצחק איזיק לנדא שניכרה על פניו ההתרגשות רבה מן המפגש העוצמתי והדגיש בדבריו את הקשר בין חסיד לרבי ושיתף בסיפורים וחוויות מימיו כראש ישיבה בצפת.

במהלך הכינוס אף הוכרז על הקמת ארגון בוגרים – "שייכים" עם פלטפורמה אינטרנטית שתלווה את בוגרי המוסדות במעגל השנה ובו יוכלו אף ליצור קשר עם רבני הישיבה ולעלות שאלות ובקשות לייעוץ.

הכינוס המיוחד נחתם בהתוועדות חסידית עם צוות הישיבה על- יד שולחנות ארוכים, התוועדות שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. במפגשים המרגשים הללו העלו התלמידים זיכרונות, סיפרו על חוויות חסידיות מעצבות, וסיפרו איך הערכים שינקו בחנוך לנער מלווים אותם בחייהם האישיים והמשפחתיים גם שנים ארוכות לאחר שסיימו את שנות לימודם בישיבה.

 

צילום : לוי עמית

אהבתם? שתפו!

הנה הנה משיח בא

מסע מלא עוצמה

בהתאם לדרך שהתווה הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, אנו מלווים את תלמידי חנוך לנער במסע מלא עוצמה וללא פשרות. כאן לא מתפשרים לא באורח החיים החסידי ולא ברמה המקצועית, מתוך אמונה אמיתית ביכלתו של כל אחד להיות מצוין!

שאלה? כתבו לנו!

משפחת חנוך לנער מתאחדת עם כתיבת ספר תורה

לזכות תלמידי ובוגרי הישיבה ומשפחותיהם.

ולזכר נשמת הנופלים בוגרי הישיבה הי"ד