י' שבט תשפ"ד עוצמתי בישיבת חנוך לנער

"התמימים בחנוך לנער הגיעו מוכנים ליו"ד שבט"

חודש לפני התקדש היום התקיימו מבצעים חסידיים סוחפים בכל השיעורים בישיבה. השלוחים בישיבה הובילו את המבצעים והדגש ניתן על הוספה בהתקשרות. לימוד מאמרים ושיחות, קבלת החלטות טובות הקשורות למבצעיו של הרבי מלך המשיח והשתתפות בסדרי השכם גאולה ומשיח ורמב"ם.

בערב שבת עלו התמימים להתוועד בבתי הרבנים והמשפעים, התוועדויות שנמשכו עד שעת לילה מאוחרת. האווירה החסידית הורגשה היטב בישיבה במניני קריאת התורה הרבים ובהתוועדות שנמשכה מאחרי התפילה ועד יציאת השבת עם הפסקה לתפילות מנחה וערבית.

ביום ראשון ניגשו התמימים לסדר כתיבה לרבי ולאחר מכן יצאו בהסעות מאורגנות לכל רחבי הצפון הקרוב והרחוק. התמימים חיזקו את התושבים, רשמו מאות רבות לאותיות בספר תורה ועוד מאות יהודים הניחו תפילין וקיבלו החלטות טובות.

"ביו"ד י"א שבט בישיבת חנוך לנער הורגש ברען חסידי מיוחד", משתף את חבד אינפו הרכז החסידי בישיבה והשליח ביישוב מסד הרב יוסף יצחק טאניס.

   

אהבתם? שתפו!

הנה הנה משיח בא

מסע מלא עוצמה

בהתאם לדרך שהתווה הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, אנו מלווים את תלמידי חנוך לנער במסע מלא עוצמה וללא פשרות. כאן לא מתפשרים לא באורח החיים החסידי ולא ברמה המקצועית, מתוך אמונה אמיתית ביכלתו של כל אחד להיות מצוין!

שאלה? כתבו לנו!

משפחת חנוך לנער מתאחדת עם כתיבת ספר תורה

לזכות תלמידי ובוגרי הישיבה ומשפחותיהם.

ולזכר נשמת הנופלים בוגרי הישיבה הי"ד