מוסדות חנוך לנער מציינים 20 שנות חינוך

מוסדות חנוך לנער, ערכו ימי עיון מיוחדים לצוותי המוסדות, לרגל עשרים שנה להקמת ישיבת 'חנוך לנער'.

ימי העיון, שהיו בסימן 'כינוס השלוחים', נפתחו בביקור מיוחד בנאות קדומים. צוותי חנוך לנער, המכון החסידי טכנולוגי וכרם חיה מושקא, נהנו מפעילות מיוחדת במרחביה המוריקים של נאות קדומים, ולקחו כלים משמעותיים לעבודתם החינוכית.

עם סיום הפעילות בנאות קדומים, נסעו ה'שלוחים' לאכסניה מפוארת בשכונת בית וגן בירושלים. לאחר התמקמות בחדרים, נערכה סעודה חגיגית ומושקעת, בהנחייתו של הרב אריה לייב קפלן. במהלך הסעודה נשאו דברים הרב חיים אליעזר ווילישאנסקי, ראש ישיבות חנוך לנער והרב אליהו שלוסברג שכיבד בנוכחותו את האירוע. יחד עם הרב שלוסברג, השתתף באירוע הרב מנחם מענדל בלוי, אשר שניהם יחד תומכים ומלווים את הישיבה במשך שנים רבות.

האירוע החגיגי החדיר בצוות הישיבה את חשיבות שליחותם החינוכית, והעניק את התחושה ש'אשרינו מה טוב חלקנו'. אך לא צוות כחנוך לנער יסתפק בדיבורים, וכך בשעות המאוחרות של הערב יצאו עשרות השלוחים מבית חנוך לנער אל רחובות ירושלים. אותם רחובות שבסופי השבוע מכילים עשרות נערים ונערות, אשר מחפשים את עצמם ואת עולמם, ונפשם כמהה לתשומת לב, למילה חמה, אותם רחובות מלאו עתה בעשרות חובשי מגבעות וחליפות אשר באו להכיר מקרוב ולדעת מה באמת עובר על הנוער שלנו.

שיא הביקור היה במקום הנקרא בשם 'הזולה של חצרוני', אשר מיועד לשמש מקום לנוער הסובב ברחובות, ומאפשר להם להינפש מהמולת הרחוב ולמצוא מסילות לליבותיהם ולנשמתם.

השעה עברה את חצות זה מכבר, כאשר עשרות השלוחים חזרו אל האכסניה למנוחת הלילה. עמוסי חוויות מהיום החולף, ולקראת יום עמוס ועשיר למחרת, עלו לחדריהם לאגור כוחות.

צילום:לוי קולטון

חנוך לנער על פי דרכו

אהבתם? שתפו!

הנה הנה משיח בא

מסע מלא עוצמה

בהתאם לדרך שהתווה הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, אנו מלווים את תלמידי חנוך לנער במסע מלא עוצמה וללא פשרות. כאן לא מתפשרים לא באורח החיים החסידי ולא ברמה המקצועית, מתוך אמונה אמיתית ביכלתו של כל אחד להיות מצוין!

שאלה? כתבו לנו!

משפחת חנוך לנער מתאחדת עם כתיבת ספר תורה

לזכות תלמידי ובוגרי הישיבה ומשפחותיהם.

ולזכר נשמת הנופלים בוגרי הישיבה הי"ד