עוצמה חסידית במכון החסידי – כנס סיום שנה

אירוע מפואר ורב רושם, חתם את שנת הלימודים במכון החסידי טכנולוגי בצפת. האירוע התקיים ביום רביעי אור לא' מנחם אב, במתחם המכון ובהשתתפות הורי התלמידים.

התכנית נפתחה על ידי המנחה הרב יקותיאל מיודובניק, בהזמינו לבמה את הרב שניאור ליפסקר מנכ״ל מסודות ׳חנוך לנער׳ לקריאת פרקו של הרבי מלך המשיח.

לאחר מכן נשאו דברי ברכה מנהלי הישיבה, הרב חיים אליעזר ווילשאנסקי ראש ישיבות ומוסדות חנוך לנער והרב שלמה אזרף מנהל המכון החסידי טכנולוגי.

במהלך האירוע נתנו מנהלי המכון והמוסדות תעודת הוקרה למנהל האנדמיסטרטיבי הרב חיים ריבק על פועלו במשך השנה כולה למען התנאים הגשמיים של התלמידים.

התרגשות מיוחדת הורגשה בקהל עם דבריהם של שניים מהורי התלמידים הרב מאיר ברוק והרב ישראל לחיאני, אשר שיתפו את הנוכחים במסע האישי של בנם ושלהם מהיום בו התחיל את לימודיו במכון ועד עתה. הת' לוי מסיקה ריגש אף הוא את הקהל, בדבריו היוצאים מן הלב כנציג תלמידי המכון.

האירוע לווה בקטעי וידאו מושקעים שהופקו במיוחד לכבוד האירוע. קטעי הוידאו סיפרו את סיפורו של הת' מנחם מענדל ברוק, אשר עבר תהליך מיוחד במהלך שנות לימודיו במכון, ואת סיפורם של בחורים רבים שעשו שינוי משמעותי ומהותי בשנה החולפת.

האירוע נחתם בחלוקת תעודות על ידי מנהל הלימודים הרב מנחם מענדל דורון, ומנהל מכללת צפת הרב יהל דהאן, ובדברים חוצבי להבות של המשפיע הרב אליעזר אשכנזי על חשיבות ההשתתפות בישיבת הקיץ של המכון.

על האירוע עמלו רבות תלמידי שנה ד' יחד עם הרכז הרב אליעזר מאיר ווישנפסקי, תוך שהם דואגים לכל פרטי הכנס מהחל ועד כלה.

מוגשת בפניכם גלריה מרהיבה מהאירוע.

צילום: לוי קולטון
הפקת סרטונים: יענקי אלהרר
הפקת במה ומסכים: אורן מדיה

   

אהבתם? שתפו!

הנה הנה משיח בא

מסע מלא עוצמה

בהתאם לדרך שהתווה הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, אנו מלווים את תלמידי חנוך לנער במסע מלא עוצמה וללא פשרות. כאן לא מתפשרים לא באורח החיים החסידי ולא ברמה המקצועית, מתוך אמונה אמיתית ביכלתו של כל אחד להיות מצוין!

שאלה? כתבו לנו!

משפחת חנוך לנער מתאחדת עם כתיבת ספר תורה

לזכות תלמידי ובוגרי הישיבה ומשפחותיהם.

ולזכר נשמת הנופלים בוגרי הישיבה הי"ד