כינוס השלוחים – 20 שנה למוסדות חנוך לנער "היום השני"

 

עם בוקרו של יום הרעידה את מכשירי הפלאפון של השלוחים, אמירתו הנוקבת של הרבי הריי"ץ לאיצ'ה דער מתמיד "אם אתה מתעסק בחינוך ילדי ישראל אתה שלי ואם לא ר"ל'"….

מקווה, בר מזונות עשיר ושיעור חסידות מיוחד, פתחו את יומו השני של כינוס השלוחים המושקע. הרב אריה לוי מסר בטוב טעם שיעור בחסידות, כאשר המשתתפים שותים בצמא את דבריהם והסבריהם המרתקים.

לאחר תפילת שחרית וארוחת בוקר מושקעת, נפתח מושב הבוקר של הכינוס. את שרביט ההנחיה נטל לידו הרב מאיר דוד יועץ חינוכי במכון החסידי טכנולוגי, כשהוא מתכבד להזמין לדברי פתיחה וברכה את מנהל המכון החסידי טכנולוגי הרב שלמה אזרף. לאחריו נשא דברים הרב מ"מ לרנר שליח הרבי מלך המשיח לשכונת האירוס בראשון לציון, אשר עורר את השלוחים בחשיבות החדרת הנושא של משיח וגאולה בעבודה היום יומית בחינוך.

עם סיום דבריו המעוררים של הרב לרנר, עלה לדבר מר עופר אגוש, יוצא סיירת מטכ"ל ואיש שטח, על חשיבות עשיית השליחות ללא הבט על המכשולים שבדרך ומתוך מסירות נפש. את מושב הבוקר חתם בדברים היוצאים מן הלב, הרב מנחם מענדל וועכטר, כשהוא מתווה לשלוחים קווים מרכזיים ועיקריים בעבודת החינוך, תוך שימוש בדוגמה אישית ועבודה פנימית של המחנך בעצמו.

השלוחים יצאו נפעמים ממסע ההרצאות המיוחד, ולאחר הפסקה קלה, הצטרפו לסדנה פעילה ומרתקת, העוסקת בנושא 'שליח כמותו דהמשלח'. את הסדנה העביר בטוב טעם ד"ר שמחה לייבוביץ העוסק בחקר המנהיגות ומחבר הספר 'מסע לשליחות אפקטיבית'.

כנס השלוחים נחתם בארוחת צהריים חגיגית, כשבמהלכה הועברה סדנה מושקעת וסוחפת על ידי הר' לוי קירשנזפט, משפיע בישיבת חנוך לנער. במלך הסדנה נחשפו השלוחים לסרטונים ששלחו בוגרי המסודות, כאשר הם מציינים רגע אחד מזמן שהותם במוסד, שהשפיע על כל חייהם. הסדנה פעלה בשלוחים תחושה של התרוממות הרוח יחד עם האחריות המיוחדת המוטלת על כתפיהם בחינוך התמימים, בניו של מלך.

כי בשמחה תצאו… אחרי יומיים עמוסים חוויות, הרצאות, התוועדויות ותובונות, שבו השלוחים ממוסדות המכון החסידי טכנולוגי וחנוך לנער לעבודת השליחות, כשהם מלאים בכוחות מחודשים לקיום שליחותו של הרבי מלך המשיח עד הבאת הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש

אהבתם? שתפו!

הנה הנה משיח בא

מסע מלא עוצמה

בהתאם לדרך שהתווה הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, אנו מלווים את תלמידי חנוך לנער במסע מלא עוצמה וללא פשרות. כאן לא מתפשרים לא באורח החיים החסידי ולא ברמה המקצועית, מתוך אמונה אמיתית ביכלתו של כל אחד להיות מצוין!

שאלה? כתבו לנו!

משפחת חנוך לנער מתאחדת עם כתיבת ספר תורה

לזכות תלמידי ובוגרי הישיבה ומשפחותיהם.

ולזכר נשמת הנופלים בוגרי הישיבה הי"ד