בשורה: בי"ס חסידי פנימייתי לנערות אנ"ש בקמפוס חדש

אחרי ההצלחה במפעלי החינוך של מוסדות 'חנוך לנער', הוחלט כי הגיע תור הבנות. עד עתה לא הייתה מסגרת שכזאת, והמשמעות היא שמי שמסיבה מסוימת לא השתלבה במוסד החינוך, נותרה ללא מענה אל מול הסכנות האורבות בהמשך דרכה החסידית. לאור זאת בחנוך לנער הוחלט 'להרים את הכפפה' ולהקים מוסד לבנות אנ"ש

אחרי ההצלחה הגדולה במפעלי החינוך הייחודיים של מוסדות חנוך לנער, הוחלט כי הגיע תור הבנות.

"זה לא סוד כי כמו שיש נערים שמאותגרים במוסדות החינוך, בדיוק ככה זה גם אצל הנערות", אומרים ב"חנוך לנער".

אבל עד עתה לבנות אנ"ש לא הייתה מסגרת שכזאת, והמשמעות היא שמי שמסיבה מסוימת גלויה או סמויה לא השתלבה במוסד החינוך נותרה ללא מענה אל מול הסכנות האורבות בהמשך דרכה החסידית.

לאור זאת בחנוך לנער הוחלט 'להרים את הכפפה' ולהקים מוסד גם לבנות אנ"ש.

כעת, אומרים לנו מחנוך לנער, בסיוע כולל חב"ד, קרן מרומים ועוד תורמים נכבדים הולך ונבנה בימים אלו קמפוס חדש בעיר קריית שמונה, ומטרתו לשכפל את הפעילות המדהימה של מוסדות חנוך לנער בחינוך בני אנ"ש גם בקרב בנות אנ"ש.

נמצאים אנו ברוך ה' בשלבים מתקדמים של נטיעת כרם לבנות אנ"ש – בניית הקמפוס המפואר כרם חיה מושקא.

בהתאם לכך, בשבוע הקרוב, במה שהוגדר על ידי חנוך לנער כ"שבוע החינוך החב"די", עולה קמפיין לגיוס המונים כדי להשלים את שיפוץ המבנה ולאפשר את החזקת הפעילות בשנות ההקמה באופן שיאפשר את הכניסה למתחם החדש כבר בחודש אלול הקרוב.

כדי להצליח להשלים את המשימה בהצלחה קוראים בחנוך לנער לשותפתכם.

"אנו צריכים את נטילת האחריות גם של הציבור החב"די כדי שנוכל לסתום את הפרצה הכואבת והדרמטית בחינוך החסידי של דורנו", אלו הבנות שלנו, וזו אחריות של כולנו.

אהבתם? שתפו!

הנה הנה משיח בא

מסע מלא עוצמה

בהתאם לדרך שהתווה הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, אנו מלווים את תלמידי חנוך לנער במסע מלא עוצמה וללא פשרות. כאן לא מתפשרים לא באורח החיים החסידי ולא ברמה המקצועית, מתוך אמונה אמיתית ביכלתו של כל אחד להיות מצוין!

שאלה? כתבו לנו!

משפחת חנוך לנער מתאחדת עם כתיבת ספר תורה

לזכות תלמידי ובוגרי הישיבה ומשפחותיהם.

ולזכר נשמת הנופלים בוגרי הישיבה הי"ד