בואו ניפגש – יום הורים במכון החסידי טכנולוגי

יום הורים, הוא שם נרדף ליום אפרורי וצפוי מראש. בדרך כלל ישב המורה עם ההורה, יספר לו את הדברים שהוא כבר יודע, ההורה יעלה על פניו חיוך שמח או נבוך והאסיפה תסתיים בתקווה להמשך טוב יותר.

לא כך הם הדברים כשמדובר ביום הורים במכון החסידי טכנולוגי. יום הורים במכון הוא הזדמנות משמעותית להעמקת הקשר של הצוות עם ההורים והתלמיד, והעמקת הקשר של התלמידים עם הוריהם. לשם כך, הופק יום הורים מיוחד במינו אשר כלל פעילות הורים ובנים, בנוסף לפגישות עם המחנכים והמורים.

עם הגעת ההורים למתחם המכון, נפגשו ההורים עם צוות הרבנים הרב קופציק והרב דורון לצד שולחנות עם מרקים, ושתייה ומאפים. לאחר שבנם מגיע הם מתחילים לעבור יחד מסע מחבר בן ארבע תחנות. בכל אחת מהתחנות, נעשתה פעילות משותפת בין ההורים לבנם, משחק משותף, שאלות אישיות ולימוד מכתב של הרבי.

התחנות יצרו תחושה נפלאה בקרב ההורים והתלמידים, וההורים הרבים הודו בהתרגשות על היוזמה הנפלאה.

שטח המכון הוכן בקפידה לקראת ההורים, ועל קירות הזאל ניתלו תעודות הניתנות במכון ותמונות מהווי המכון.

ההורים שהגיעו ממרחק נהנו מבר עשיר ומפנק, ומארוחת ערב בשרית. כרגיל במכון, הארוחה הייתה מושקעת להפליא עם סוגים רבים ומגוונים של תוספות, וההורים לא הפסיקו להתפעל מהשפע הגשמי לצד השפע הרוחני שפגשו קודם לכן.

הפגישות עם המחנכים והמורים המקצועיים, תחנות החיבור, התערוכה בזאל, ארוחת הערב והאווירה הכללית ששררה במכון, הותירו רושם רב על כל הנוכחים ונתנו כח להמשיך בעבודת החינוך.

שמחים להגיש בפניכם גלריה מרשימה מהאירוע שייזכר עוד לזמן רב.

 

חנוך לנער על פי דרכו

 

אהבתם? שתפו!

הנה הנה משיח בא

מסע מלא עוצמה

בהתאם לדרך שהתווה הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, אנו מלווים את תלמידי חנוך לנער במסע מלא עוצמה וללא פשרות. כאן לא מתפשרים לא באורח החיים החסידי ולא ברמה המקצועית, מתוך אמונה אמיתית ביכלתו של כל אחד להיות מצוין!

שאלה? כתבו לנו!

משפחת חנוך לנער מתאחדת עם כתיבת ספר תורה

לזכות תלמידי ובוגרי הישיבה ומשפחותיהם.

ולזכר נשמת הנופלים בוגרי הישיבה הי"ד