סיום קורס שחיטת עופות בחנוך לנער

המתח על פני כשלושים וחמשה תלמידי תמימים משיעור ג' בישיבת חנוך לנער היה ניכר היטב בשבועות האחרונים, חזרה אינטנסיבית בשיעורים ובהפסקות ובלילות על חומר הלימודים מתוך הספר "שמלה חדשה", אימונים חוזרים ונשנים על השחזת הסכינים על פי מדדים של איכות ומהירות ועל תפיסות ושחיטות של שלושה עופות ברצף והעמדת סכין בצורה מהירה ומהודרת.

צוות הישיבה, מגידי השיעורים הרב שניאור זלמן שחר והרב לוי יצחק מור יוסף יחד עם צוות מורים פרטיים קיים עם התלמידים לאחרונה מבחני ביניים עיוניים ומעשיים בעל פה, בכתב ובמעשה מה שהיווה את הישורת האחרונה לאחר שנה של לימודי שחיטה אינטנסיביים כשגולת הכותרת הייתה מבחן שנמשך על פני ארבע שעות ובו סקרו התלמידים את ידיעותיהם סעיף אחר סעיף.

פסגת ההצלחה התבטאה במבחן המיוחד שנערך בביתו של הרב ישעיהו הרצל רבה של נוף הגליל. הרב הקציב לבחינת התמימים יום שלם, כאשר הוא לא מרפה ושואל מכמה כיוונים, ומפתיע את הבחורים בסיטואציות שונות. את התמוגגותו של הרב מתשובות התמימים לא היה ניתן להסתיר. השליטה המלאה וההבנה העמוקה הייתה ניכרת על כל צעד ושעל, ניכר היה שהבחורים למדו היטב במשך השנה כך שהתשובות היו סדורות על לשונם ככאלה שנמצאים וחיים את הלימוד.

"לא וויתרנו על קוצו של יוד, תבענו מהם שוב ושוב, ואני שמח ומלא סיפוק לראות את הפירות הנפלאים שהצמיחו התמימים והוכיחו לעצמם ולסביבתם את יכולותיהם המעולות. ההשקעה, היציאה בלילות לשחיטות, העבודה הסיזיפית הוכיחה כמשתלמת, והעיקר לרוות נחת מרמתם החסידית של הבחורים שרק התחדדה בעקבות לימודי השחיטה". מסכם בסיפוק השוחט הרב אסף לוי שהוביל את כל התחום המעשי של השחיטות והעמדת הסכינים.

 

 

אהבתם? שתפו!

הנה הנה משיח בא

מסע מלא עוצמה

בהתאם לדרך שהתווה הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, אנו מלווים את תלמידי חנוך לנער במסע מלא עוצמה וללא פשרות. כאן לא מתפשרים לא באורח החיים החסידי ולא ברמה המקצועית, מתוך אמונה אמיתית ביכלתו של כל אחד להיות מצוין!

שאלה? כתבו לנו!

משפחת חנוך לנער מתאחדת עם כתיבת ספר תורה

לזכות תלמידי ובוגרי הישיבה ומשפחותיהם.

ולזכר נשמת הנופלים בוגרי הישיבה הי"ד