מכון לשבתך – המכון החסידי טכנולוגי במסע מיוחד לחצרות קודשינו

מכון לשבתך – המכון החסידי טכנולוגי במסע מיוחד לחצרות קודשינו
שנת הקהל במכון החסידי טכנולוגי, הביאה בכנפיה התארגנות מיוחדת לקראת יום הנשיאות י-יא שבט. הוגה התוכנית היה הרב חיים שי' אברביה, אשר החליט כבר עוד בחודש אלול, כי לקראת י' שבט יטוס יחד עם כל כיתתו לרבי מלך המשיח. לשם כך, ערך הרב אברביה מבצע מיוחד לתלמידי הכיתה, אשר דרש מהם הוספה לימודית מיוחדת ודרישות חסידיות בהנהגה היום יומית. התלמידים נרתמו בלהט למבצע, והתלהבותם החלה לסחוף תלמידים מכיתות אחרות.

עד כדי כך השפיע המבצע, וכיתתו של הרב אפרים שי' זלמנוב הצטרפה אף היא להכנות לנסיעה לרבי. אט אט, חדרה ההכרה בקרב כל תלמידי המכון, שבי' שבט – שנת הקהל המכון החסידי טכנולוגי נוסע לרבי.

לאור כך הצטרפו עוד תלמידים רבים מכיתות אחרות ולבסוף יצאה קבוצה של 64 תלמידים ואנשי צוות לחצרות קודשינו. בראש הקבוצה נסעו ראש הישיבה הרב חיים אליעזר שי' ווילשאנסקי ומנהל הישיבה הרב שלמה שי' אזרף.

במהלך שהותם שם, נהנו התלמידים מהתוועדויות מרוממות אל תוך הלילה, תכנית לימוד מסודרת וניצול מקסימלי של הזמן הקצר אליו הגיעו. כמו כן, דאגו הרב אברביה והרב זלמנוב לכל המצטרך לבחורים בגשמיות, על מנת שיוכלו להרגיש בבית המלך כבני מלכים.

עם חזרתם של הבחורים ונחיתתם בארץ, המשיכו היישר משדה התעופה אל המכון, על מנת להמשיך את האורות הנעלים מ – 770 לתוך החיים היום יומיים בין כתלי המכון החסידי טכנולוגי. התלמידים האחרים, קיבלו את פניהם בשמחה רבה, וערכו עבורם התוועדות קבלת פנים מיוחדת, בארגונו של הרכז החסידי הרב חגי שי' אהרון.

אהבתם? שתפו!

הנה הנה משיח בא

מסע מלא עוצמה

בהתאם לדרך שהתווה הרבי מליובאוויטש מלך המשיח, אנו מלווים את תלמידי חנוך לנער במסע מלא עוצמה וללא פשרות. כאן לא מתפשרים לא באורח החיים החסידי ולא ברמה המקצועית, מתוך אמונה אמיתית ביכלתו של כל אחד להיות מצוין!

שאלה? כתבו לנו!

משפחת חנוך לנער מתאחדת עם כתיבת ספר תורה

לזכות תלמידי ובוגרי הישיבה ומשפחותיהם.

ולזכר נשמת הנופלים בוגרי הישיבה הי"ד